i'm nothing in between


Det var faktiskt riktigt skönt att komma hem från jobbet och inte behöva
kasta sig iväg till stallet , inte för att jag inte ser fram emot att komma upp dit ,
men det är så stressigt !
Jag tror nog att de flesta hästägare tkr att det kan vara välbehövligt med en break från stallet överlag ,
inte bara upp och göra det nödvändigaste utan en heldag utan att behöva sätta sin fot där ...
Fast just nu är jag rätt sugen att sticka upp dit ^^ Stallmiljön fungerar lite som ett lugnande för mig
-
Bruno & stallet får mig att glömma allt utanför hästlukten och skit under naglarna
-
Och idag är en sån dag som jag verkligen hade velat gömma mig undan "verkligheten"
En person kkan bara ta in så mkt pedagogiskt snack under ett dygn och jag har nått min gräns .
Magont har blivit kronisk och oroande tankar far rundor i det annars så stillsamma huvudet ...
Jag lärde mig att separera & stänga ute negativa tankar eller tankar som endast skulle få en att spåna i negativa banor ... Men det är som bortfluget måste jag tyvärr medkänna ...



min egen lilla drog<3












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback