it happens every time -



är det sommarvärme påväg när temperaturen visar 17 grader?
när man tvingas gå tvärs över hela fältet för att hämta in en motvillig häst
som njuter av solen utan täcke?



när man blir varm i en t-shirt skrittandes runt galoppbanan?
eller när man kan sitta på en uteservering njutandes av en Erdbeer Becher
i goda vänners lag?


looking good eeyh ;) ?!



väntar bara på resten av sällskapet så ska vi till
en grekisk restaurang :)
hungern börjar göra sig påmind efter glassen.


Bis Later ;)














» Idah

Visst är det härligt med lite sol och värme? Jag har haft Dublin i min ago i en vecka nu. och vi satt i förrgår och myste i solen. Eller ja, han låg ner och jag satt och lutade mig mot honom.

Lite roligt att vi har hittat din blogg ändå!



Kramis!:)

2011-04-13 // 00:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback