our engine blocks are overheated -



sitter och kollar in filmen som är baserad på en sann historia,
Unstoppable


och försöker samla krafter inför morgondagen
eller ja även resterande veckan ...
planerat att  flytten ska äga rum på fredag,
dagen mellan tävlingsspäckade dagar ...
kan ju bli liite tajt med tid ...
{varför har dygnet bara 24 timmar ?!}


blev ridning av VidiVici & Quanbell innan kunderna kom
-
efter lite missförstånd om tid och plats
kunde provningen börja
-
Ascaletta
Calero
Convent
Volante
Indeed
Landsmann
L'acorada
-
m.a.o mkt springande och flinka fingrar krävdes :P
Emma fick även agera lite filmare
+ lite kombinerande och levererande av hästar till hovslagaren.

precis när kunderna körde iväg med sin pråliga Merca
kom han som jag kallar "kapten Långstrump" ^^
hästen som Cissi rider & hästen som det var tänkt att Jan skulle rida,
men nu vart han så stressad då han hade 4 hästar att rida innan han skulle hålla träningar
så jag fick äran att sitta på femåriga "Moggi"/Zeno ... kan ju säga att i efterhand hade jag tagit den extra tiden att slänga
på min egen sadel istället för Jans gamla&välanvända Passier aka Fisksadeln då man sitter flappetiflapp med knäna -.-
jag fick en bra känsla i slutet, men stackarens energi tar slut fort :P
fick lite glasspengar av den trevlige mannen och det ska sparas ... typ x)

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback