starting fire in the rain *




igår var det meningen att vi skulle joina våra kära vänner från Kiel
till hästmässan i Neumünster ...
jag var ledig och hade varit klar i tid men de andra var överrumplade med jobb
- eller sega efter lunchpausen ;P

anyway så var planen även att vi skulle hem till oss igen för grillning
-
så vid 7 kom Johanna&Lisa, vi lagade mat för fulla muggar, grillade lax,kyckling&kött :)
efterrätt var citronkaka med fruktsallad + "liite" dricka på det - en helkväll med andra ord

-

idag däremot, cissis lediga dag, zackzackade jag och marcus på i stallet, så 4 vart vi färdiga
-
så vi gjorde ett besök på mässan, ngt som jag personligen hade kunnat vara utan -.-
boooring, inte ett tillstymmelse till ngt intressant för mig ...
jag var på jakt efter en Spooksväst

men icke ...




the new and updated German style ;)


en liten VidiVici färdiglongerad :)


hade varit skönt att säga att man hade en lagom skön dag
framför sig,
men det kommer kunder från viva la France imorgon klockan 8 -.-
5 hästar ska visas så det är lite att fixa innan dess ...


haopp haopp, återgår till lilla filmen, innan jag kastar mig bland lakanen!















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback