this time i close my eyes - and i pray *



gårdagen bjöd på
hoppning med min pojke som verkligen gick lysande,
Jan tyckte att jag började lära mig,
tyckte att min häst hade fått mkt bättre galopp och att
han hoppade mkt bättre :)
efter passet gick jag på mina rosa små moln<3


dagen innan vi lämnade sverige,
nyklippt&sitt nya täcke :)

~

efter ridningen bar det av till det nya stället för lite hoppning
av unghästarna
Warenga
Catania
Coximo
Landsmann
Quantell

på vägen, bjöd Jan på sina älskade mars planets,
men jag och marcus hann inte få så många innan han tappade påsen
och dess innehåll under ratten -.- "suck!"



~

kom hem några timmar senare för att äta "lunch",
byta till lite äldre hästar
Quanbell
Caralena
Calumpi

för att sedan bli bjudna på mat av paret Ibing
och en lite mer detaljerad rundtur av gården
inklusive lekande med små mopsvalpar :D

sen hemkomst till stallet, runt 10 ...
det blev bytande av täcke och snabbcheck så
allt var okej och så bar det hem.



guess who have a freeday today !?
jo Emma :D
väldigt skönt - precis när man känner att energin börjar tryta får man
en ledig dag. då orkar man helt plötsligt mer :)



















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback