u can keep talking, but baby i'm walking away *



sitter och myser i det nystädade köket
med ett välförtjänt glas cola & mitt påskägg
med svenskt godis :D

för att vara en dag där jag arbetade ensam i stallet
medans de andra var iväg på tävling m 7 hästar,
flöt allt verkligen på bra.
in-och-ut ur hagar, upp-och-ner från bandet,
upp-och-ner i sadeln
osv. osv.

Dennis var väldigt fin idag, testade honom på ett tjockt tvådelat med parerstänger
för att få honom lite mer följande i volter = bra effekt :)
Quanbell var busig på galoppbanan :P
Cattaro fortf lite oroväckande tjock i ett framben, inte att hans gångarter hindras men känns inte schysst att
rida på som vanligt - så lite skritt&trav runt galoppbanan aswell
Min Bruno fick busa av sig inne i stora hallen,
under gårkvällen hade han koliksymptom :S så jag satte upp honom på bandet
innan vi stack hem, därefter stack jag upp till honom 2h senare
-
då hade han ätit upp kraften&höet, puh!
men Emma fick stressmigrän och fick inte många timmars sömn
under den redan korta natten -.-

men imorse vart han som vanligt igen :)<3


en Dennis som var mkt glad över vistelsen i gräshage :)


~
för att sammanfatta gårdagen så säger vi WAOW! till min och Brunos insats
under hoppträningen för Jan. Ett "perfekt!" fick vi i sista kombinationen som
kanske låg på runt 130 :)
nu känns verkligen inte vår tyska tävlingsdebut borta !














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback