we almost had it all *



ytterligare en underbart varm&solig dag
-
att vi fick så mkt gjort innan lunch, var
ofattbart,
alla jobbade på,
inkl chefen som kors i taket inte hade telefonen
fastvuxen i örat för tillfället ;P

jag började med att skritta en tur på Cattaro "Otto"
därefter ett jobbpass på min Bruno :)
-
pigg, en liten jävel som satt bakom örat på honom nästan ;)
men i slutet hade jag fått igenom det mesta så då gick han riktigt bra :)
efter lunchen, där jag till och med fick tid för en liiten siesta ^^
red jag Indeed, den nya fuxen, and I'm in love a little bit.
Sist Quanbell, ngt slog slint i den lilla busen - fick inte riktigt kontakt med honom
efter uppvärmningen runt galoppbanan ...
vissa tåler inte mer än en dags vila :P


vi fick gjort en del shoppning i Barmstedt ikväll
-
välbehövligt om man säger så :P
t.o.m pastaförrådet började sina !
nu är det fullt överallt dock :)


fruktskålen är numera ett tillhåll för
en jä**a massa kinderägg ^^
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback