we are the people that rule the world *



så då var de fruktade arbetsdagarna över !
befinna sig i stallet strax efter 04.00
-
tisdagen stack jag och Marcus hem och slaggade
tills halv8 när Jan&Cissi körde mot tävlingen 5
-
det blev en dag där Emma var liiite seg i kolan,
men bara lite för energidrycken vi inhandlade på Lidl
tjena vilken effekt :o
5 hästar att rida, eget val, hagar och tvättning av tävlingshästar.

onsdagen bjöds man på en smärre chock när klockan än en gång ringde okristligt tidigt -.-
denna gång hamnade jag i passagerarsätet i lastbilen.
en bra dag, resultatmässigt och vädermässigt
-
men tröttheten tog ut sin rätt på hemvägen och jag slocknade ... tror jag ...

nu är man sådär lagom sleden,
två dagar till, sen är det sovmorgen del grande som gäller !


luv this pic*
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback