Just need you to follow *

Det finns dock några nackdelar med att sluta vid 5- man blir så seg, hmm okej det var den enda jag kunde komma på... Hoppade Challe idag, snart 4 e.Careful, längesen jag satt på honom, men han har verkligen gjort framsteg, hoppade om än lite vingligt en linje på 3-4 litet räcke in, oxer ut, duktig kille!
Problemet är att jag sitter för mkt nere i sadeln, Magnus försökte förklara hur jag kan sitta med lite mer framåtvinklade höfter och på så sätt vara i mer hopposition eftersom unghästar kan skutta över hindret på helt andra premisser;)
Åkte iväg med full lastbil: Hugo, Adell, Belle, Contador, Bosse och Vera.
Alla skötte sig super, fina ridhuset och hoppning för Leif.
Jag hoppade Vera för Magnus efter träningarna och OMG hon hoppade bra idag:) får hon bara kompensation med aktionen i galoppen så kan hon hoppa hus.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback