that's it , party's over !



Det blev inte en så värst tuff dag om man ser till längden på tävlingen :P
fick sömnen min kropp behövdes i natt iaf
=
en liite bättre start på denna morgonen

Rubens de Laume
LaCorada
Calero

fixades inför tävlingen
och lastades sedan.

Två klasser med tre i varje,
första klassen, 120isch
Ruben 4 fel
Calle 0 fel
Corre 4 fel

nästa klass, 125isch
Corre 8 fel
Ruben 4 fel
Calle 4 fel

alla hästarna hoppade super dock,
Jan tog på sig samtliga fel,
mår fortfarande scheisse ...
får säga att jag inte mådde prima i morse heller
säkerligen feber under natten.

Iaf så kom Annelie med Paddy senare,
skulle gå sista klassen S** (typ 140)
och det resulterade i en superbt klockren runda
& snabbast tid :D
tadaah VICTORY :D

en lättsam hemfärd kan vi säga :)
för övrigt så kan jag tillägga att jag har ätit mitt livs godaste salamipizza
på restaurangen på tävlingen ^^
deras choklad kuchen var inte heller fy skam
(känns som om mitt fysiska jag inte kommer att "försvinna"
om Jan&Annelie kommer skämma bort mig med dessa måltider!)



en av de duktiga hästarna idag, Calle :)


the champion!



Imorgon blir det dock en tidig uppstigning,
Warenga "Lady Gaga" och Catania "Tania"
ska visas för sin ägare på en annan anläggning
-
och de ska vara extra tävlingsfina, vilket innebär
att de ska knoppas osvosv
kan bli intressant då de verkligen är två hårömma damer ;)



Nu kallar pastan, mums!

Bis Morgen













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback