the one with the troubled day *



Okej, klockan är halv 10
och emma är totalt wiped out ...
tävling idag, stallet runt 5
-
fixa och dona, för att få samtal strax innan lastning
att Jan är så dålig att det inte är på tal om tävling :(
men jag och Cissi åkte iväg med de två hon skulle starta iaf :)

Vi kom dit i god tid :P
och Emilia var den första,
en till synes säker nolla (skönt efter tidigare tävlings
icke lysande resultat) som räckte till en 6:e plats bland 77 starter :D !
Andra hästen var lilla Limetime
och även han skötte sig exemplariskt, det är en cool grabb det :)
även det nya schabraket som inhandlades med min smakhjälp användes dagen till ära ^^

ett pet som fick delas lika mellan häst&ryttare


Lime-Cissi-Emilia :)


så vi kom hem vid 1 typ.
Då var det fixning av ovanstående hästar,
sen lunch.
fick reda på av Annelie, att det blir tävling imorgon,
men "bara" 4 stycken :P
Ruben
Calero
LaCorada
Paddy

pga Jans bortfall fick jag rida igenom Ruben&Paddy
två älgliknande grabbar till utseendet ^^
men Ruben gick helt klart bäst ;) men Paddy hade en anledning att vara litta spänd,
träning med den lilla skäckiga shettisen ...

Får se hur det blir imorgon, vanlig tid i stallet är skönt,
min överförkylda kropp behöver SÖMN !

TTYS















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback