i get that this is what i got for wishful thinking ...

Början på andra veckan i Deutschland har börjat bra,
som sagt var jag groom åt Jan på en mindre tävling.
Min debut var väl uppskattad.

hmm, vet inte vad mer jag ska bjuda på ^^
sitter och dåsar till samtalet mellan Linda & Cissliss :)
Pavel ser typ lika intresserad ut som jag känner mig (a)

fick idag hjälpa till vid hoppningen
-
tror jag kan räkna upp alla :P
Winchester
Coximo
Nya femåringen
Caralena
LaCorada
Volante
Limetime
Ascaletta
What a Girl
...
hmm tror det var alla ...

Fick en långlunch då Cissi insisterade att åka in till Bamstedt
till ridsportsbutiken för att köpa ett nytt tävlingsschabrak
och vem är väl bättre att fråga än mig om smakråd x)
det blev efter ett låångt dealande, ett mörkrött Equiline Octagon :)
jag hade liite svårt att motstå nyheterna/rean i den fina butiken
-
men ska banne mig hålla på det tills Scandinavium !

Alles Gut heute??

Bis morgen :)














Japp, håller med om att du är perfekt för den rollen, du har sinne för sånt :) Härligt att du trivs så bra, värmer en mammas hjärta. Saknar dig här hemma dock :)

2011-01-27 // 23:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback