Oran


"Olle" är väl en häst som känns till,
vi nappade på annonsen
-
provade honom när vi var i Gärds och tävlade,
gick över förväntan trots att de 2 är annorlunda att rida.
-
Vi kom överens om att ha honom på prov innan vidare beslut
första tävlingen i Trelleborg, en 4:e plats
andra tävlingen Södra Sallerup, 0+4 i 110 och ett oturligt pet i 120

men efter det ångrade sig ägarna och ville ha tillbaka honom
till min besvikelse.
Iaf, nu sitter jag här med en häst igen och det var en prövning att ha 2 hästar det korta taget
som var såå olika att rida/hoppa
men trots deras olikheter så överförde jag en del av ridningen som "Olle" krävde till Bruno
vilket också resulterade i bättre resultat
och det kommer jag alltid att vara tacksam för.


provning


första träningen


trelleborg






ssrf




hans älskade kloka&vackra huvud<3






[lånad från equipe.com]














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback