call your girlfriend, it's time you have the talk *



planen för idag, var för övriga familjen att jobba fram tills lunch för att
sedan njuta av det lovade solskenet ...
jag hade inte riktigt den lyxen, blev väckt halv6 av gnyende hundar = ut med dem&ge dem frukost
kunde sova ngn timme till och under tiden jag försökte somna funderade jag på
om jag skulle orka gå upp och baka ett bröd ... eeh nej, det gjorde jag inte -.-

upp vid 10 igen, upp till stallet och släppa ut Bruno i gräshagen,
nöjd som alltid :)
så efter lunch sticker jag upp till honom igen,
ger honom sin lunch
rider för att sedan tvätta honom
under tiden han torkar, putsar jag allt läder som hängt i sin egen strävhet&torkad lera sen hoppningen
i onsdags (a)
















» Lotta

Min vackra dotter <3.

2011-07-16 // 12:07:39
» Ulle

Tack för ditt svar! =) Får bli att testa ett sånt! Har oxå provat starkare bett,men det blir för starkt då hon egentligen är väldigt fin och mjuk i munnen!

2011-07-16 // 15:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback