i'm on the edge of glory *



tävlingsdag 2 av 3,
lite mindre eklektisk häst,
dock som jag befarade, aningen stummare och åt det starkare hållet.

i anridningen mot sjätte hindret,
ett glest räcke i diffusa färger jämte framhoppningen,
såg jag ett avstånd, åt det större hållet men Bruno var inte med på noterna :P
tittade till riktigt samtidigt som han tog ett graciöst gasellhopp åt höger -.-
sen var det bara att rida på igen, aningen mer övertygande med hästen mellan hand och skänkel.

~

med risk för att låta "såå" kanske var behövligt med bara en runda idag,
2 rundor igår och så är det 120 imorgon .. förhoppningsvis också två rundor ^^

men med facit i hand så kan jag inte vara annat än nöjd med våran prestation so far
~
han hoppar riktigt väl nu, luftiga språng med bra teknik, suger på hinder
och är en fröjd att rida på marken :)
jag har väl fortfarande tendenser att falla tillbaka i den "svenska ridningen" ...¨
men Brunos stabilitet i sig själv underlättar enormt!

en slappeftermiddag för att ladda batterierna för en tidig morgondag :)















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback