i taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller *





Första kvalet i lilla rundan
-
Bruno var eine kleine schwein, det var min första reaktion
när vi kom ut från banan -.-
femte hindret, ett räcke med "vattenmatta"
-
trotsade mina skänkelhjälper och tog sin chans,
var inte beredd på att jag hade spöet så tillgängligt så
tillrättavisning fick han!
men efter att kollat noggrannt på filmen så
galoppen är väldigt kvalitativ
hoppningen finns det inga minus på
(är inte i en bom)
så får ta nya tag tills imorgon :)
sätter på ett vanligt tränsbett i mässing imorgon och hoppas att
framåtandan blir lite annorlunda ^^
i have faith in my boy.






















dom är helt underbara! supersköna, kan vara lite lösa i resåren vid midjan för någon annan, men inte för mig då jag stör mig på för hårt resår och mer än gärna har skärp på mig! annars är dom super! :)

2011-07-23 // 00:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback