tell me the story, from the beginning *



Ytterligare en dag spenderad i Falsterbo under
tisdagen :)


Förbygeln ovan från Shockemöhle följde med mig hem,
300:- billigare än i några andra stånd så man är ju inte dum ;P



Provade Waterfordbettet också, bra bett!
inte skarpt men förhindrar att hästen hänger sig fast i bettet.

Den modellen jag köpte, är med D-ringar


Det blev även ett vanligt tränsbett i mässing,
Falsterbopiké
Stövelknektar från Jacson

Kvällen/natten/morgonen spenderades i Malmö,
tsm med Amelie&Cissi :)
Vin, Tacos, Vin, Vin, Marängswiss, Vin, Vin & sova.

Nu ska jag ner och slänga i mig lite kebab för att pendla in till Malmö
innan vi drar till Falsterbo för Ryttarfesten där man ofc har VIPtickets ;)















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback