like i'm indestructible *



Kval 2 Lilla Rundan 115cm
det kändes oförskämt bra på vanliga tränsbettet under framridning&framhoppning
och inne
på banan tyckte jag att jag hade situationen under kontroll.
Fram tills tvåan, tror det brast i min inramning av Bruno + att när han reagerar för starkt
på mina förhållningar (lätt att han gör det när han är på G) kommer huvudet upp och vips försvinner
kontakten mellan hand och bett ... blev liite rodeokonster (a) 
Emma fick ett wakeup-call och resterande hinder fungerade vi väldigt bra ihop,
bra språng & bra ridning!
fast jag extremt besviken på vår prestation kom jag till insikt att detta är ett
väldigt litet bakslag & enda sättet är att fortsätta.
Blir till att rida Consolation imorgon
och inte släppa gardet för en sekund ;) !























Hello admin, nice site you have!

2011-10-19 // 08:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback