you make it real for me *




dag 3 av 3,
började att man möttes av tydliga regnspår ...
men marken höll sig torr under min klass iaf :P

nationell 120 - 4 fel

förbannat riktigt nöjd med mig och min häst :D
det går inte riktigt att förklara hur långt jag verkligen är medveten om att vi har kommit!

trots att Bruno var aningen matt idag
fortsatte han att visa upp sina kvaliteter :)


extas efter dubbelnolla månne ?? :P


sista i grunden - eyes on the price !


ville springa liite mer ^^


framhopp fredag


110 fredag :)


älskling i nat 120, bästa känslan ever !!!


<3


long wait












Men hur kunde jag missa dig i Björbäck ? Jag var ju där alla fyra dagarna !

2011-07-06 // 19:50:01

vilka fina bilder, ses i Österlen!

2011-07-11 // 22:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback