don't you ever,ever feel, like you're less than, less than perfect *


idag var utan tvekan den bästa dagen sedan jag landade i Tyskland,
båda gångerna inräknat !
solen sken på ett värmande&glädjande sätt
vi var full styrka idag (fem personer som rider och tar ansvar för allt runtomkring sig)
hästarna gick super :)
och det bästa var väl att vi slutade kvart i 6 :D
Min Bruno fick debutera på löpbandet idag och det var klart över förväntan
för att sedan bli släppt i den lilla hallen för att busa av sig, rullade sig det första han gjorde ;)

& trots min överbeskyddning av honom (skydd+boots runt om)
lyckades han trampa sig på ett bakben, på det enda öppna utrymmet mellan
bootset och skyddet -.-
inget stort jack men ändån ...

Quanbell var superduperunderbar idag :D !!!
fick verkligen testat mina koncentrationsgränser dock
-
ryttare överallt+en liten Cissi som longerade i nedre halvan
samtidigt skulle jag rida an på ett hinder ...
MEN allt gick sin väg och jag fick en mkt bra känsla angående min ridning på "Bello"
-
I'm learning!

därefter Convent, en lugn tur,
men det är en väldigt trevlig häst som inte behöver mkt direktiv för
att det ska hända ngt :)

sist var charmknutten med lätt bakkärra - Quantell
och Jan tyckte det såg bra ut,
så han var väl i behov att driva med mig
och smackade fram honom till bockningar och grymtande :P
även LaCorada&Cissi blev framkörda (!)


en supersöt "Bello"



en liten&glad Bruno på ett stoort fält



en puppy från akupunkturistens bil,
vi blev kära, jag&Cissi, fast i varsin av de sex valparna ^^



~
back to "The Switch"
~












Roligt att du trivs så bra! Vad heter han du jobbar hos? :)

2011-03-08 // 15:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback