it just gotta be good love *



Elmshorn för att kolla in fina unghästarna
fram tills 1
-
stallet för en chilldag på arbetet eller vad man säger
för att sluta vid 5,
bila in till Bamstedt på Cissis begäran för att
prova en Latte Caramel på Venizia EisCafé
och det slutade med att vi alla tog varsin eis Becher
med varsin smak typ :)
supergott och mysigt avslut på en bra dag.
vi försökte kolla "sista" avsnittet på solsidan säsong 2, men
"Emils" uppspelningsprogram strejkar, så nu vankas det köttfärsås istället.

mina nyinköpta stallskor
har inte gjort mig besviken iaf,
inga skoskav(!)

morgondagen bjuder på ett avsked på två hästar,
Cassia&Corre.
Casirado kommer äntligen få komma hem.
hmm och ja, Jan ska hoppa alla hästar som ska tävla på onsdag,
kanske ngt språng kan jag hinna med på min pojke ...
tror han är rätt sugen på hinder ^^


Brunos favoritplats :)<3














Hej! Ser att Bruno riktigt myser :) Ni har verkligen haft en mysig dag, det är ni värda. Vad blev det för skor, Ariat?? Saknar er här hemma. Kram på er <3

2011-03-13 // 21:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback