it's been a long time coming -


så sitter vi här hela gänget,
en fredagkväll, med mat på spisen,
vin i glasen och popcorn som väntar :)

ett bra avslut på denna dagen tycker jag :)

dagarna har gått samman typ att det inte är en tanke för mig att sätta mig vid datorn och uppdatera,
men bättre sent än aldrig :)


så vad är det som har hänt den senaste nästan hela veckan ??

hmm mkt ridning,
lite kunder,
lite hemlängtan
och mkt skratt :)

fic skutta lite på Quanbell&Vidi Vici
idag,
"Bello" är en fantastisk jumper som jag börjar
komma underfund med :)
till min och Jans glädje verkar det som
Vici är ett sto som kräver den yttersta tyska ridningen,
ngt som jag till mitt förtret inte riktigt lärt mig att behärska,
men fy för bövelen vad det lilla stoet kan hoppa :O !

när man är som mig, kräver att allt nytt ska lösa sig direkt,
är det psykiskt påfrestande att gång på gång få klargjort att det är nya saker man
kan bättra på dagligen,
jag är såklart glad över chansen&hjälpen jag har fått men
det känns som jag ständigt gör mig själv kraftigt besviken :/
liten powerpuff till mig själv får vara att jag
Vet att jag har lätt för att lära och att jag Vet att jag kommer
klara Det!

just nu är det väldigt skönt för min egen skull att jag har Min häst härnere,
som för övrigt trivs som fisken i vattnet :)
varit ute i stora hagen två dagar, bra mat
och det bästa är en box med ett öppningsbart fönster x)
Han ser så lycklig ut min lilla pojk när han står och halvslumrar
i solskenet<3




nu tycker de andra att jag är "osocial"
eller så vill de bara se ett avsnitt till av "The Walking Dead"


'Til next time
take care













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback