Sometimes, there's a place for everything *

Vädret i morse gav inte roande signaler till oss trötta 3 under färden till arbetet ...

Regnigt och kyligt – fick se fram emot en dag av ridning inomhus.

Quanbell och jag joinade Cissi på Casandra innan frukost.

Dock klarnade allt upp under dagens gång och de nästkommande hästarna kunde ridas utan täcke och lite utomhus – då det var ”hoppdag”

Även min Bruno, numera frisk som en nötkärna, tyckte jag kunde få några språng.

Bra övning hade Jan byggt upp.
 Cavaletti – bom – cavaletti – hinder – bom & bom – cavaletti – hinder – bom.

Lite den där rytmiska ridningen som jag saknar emellanåt, kom fram i slutet.
Väldigt nöjd är jag med både mig och min hästs insats – ett missförstånd-smischförstånd och efter det flöt allt på super :D

Fina språng bjöd han på när han hade lugnat ner sig :P
Planen var för resten av dagen att vi skulle in till Elmshorn – Reitsport Von Rönne – där Cissi hade brådskande ärende att göra – hmm, jag med, dock inte liika brådskande ^^

Får se om vi orkar laga ngn mat eller om det blir sängen omgående …
”Emil” sover över köksbordet, så utmattad var han.



bilden ovan riktar sig till Cissliss&Bruno<3














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback