that's the way they all come through -



att vara ledig, innebär egentligen inte ledig
i svensk bemärkelse,
för när vi är tre personer som lever/bor i en och samma lägenhet,
tenderas det till att bli städning för den som är ledig,
dock var det mest mitt rum som fick en städnnig
jag lever inte längre ur 2 stora resväskor :P
två maskiner tvättade
och tillsammans med de andra två tvättades "vår" bil in/-och utvändigt !
ordningspoängen samlas på hög !


igår var det någon form av karneval i Marne
-
jag, Cissi, Markus och Püppi joinades i en bil
tillsammans med en flaska cola/korn :)

kan ju inte påstå att allt är i färskt minne,
men det var en verkligt minnesvärd kväll,
med massor av bildbevis :P
95% av partyfolket var utklädda ...
jag posade tillsammans med spelfiguren Sony ...
en vandrande Nokiatelefon
blev upplyft av ngn tarzanfigur med lila boa,
fick drinkar av en modern indian,
fick behålla en fotoaccesoar från en fånge
och det blev min bästa vän :P
helt plötsligt var jag näästan utklädd ^^
Cissi&jag hade ett "trevligt" samtal med the Red Fox
som insisterade att high-five skulle heta in-your-face ...

everything made sense yesterday, but today it's all a mess -.-
{typ}

gårdagen blev 6 ridna hästar för min del,
convent, bruno, quantell, quanbell, lacorada, patric
samtliga gick bra, men jag är mest nöjd med min pojke (ofc!)
det känns att han funnit sig till rätta med glädje här i tyskland.
ska bli spännande att se hur det kommer fungera ute på banorna :)


enjoing the evening sun<3


både snyggast&cool<3


moahaha Emma är glad,
tävlingsjackorna kom i helgen, satt snyggt
-
diskret logga+holsteinermärket :)














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback