there's a fire starting in my heart *






okej, festligheterna blev inte som vi tänkte oss igår ...
mestadels den äldre generationen som firade köpta/sålda hästar,
hmm kanske inte så passande för oss unga som vill dansa ;P


och så var det omställning till sommartid inatt
-
gick ju sådär
-
min telefon ställer in sig automatiskt,
men det visste inte jag ...
så när jag gick och knackade på Cissis dörr
trodde vi att hon hade försovit sig
-
hmm en timme för tidigt visade det sig att min klocka visade ...
så vi halvsov i hennes säng tills det var Rätt tid att gå upp ^^


chilldag i stallet med bara 3 för mig att rida,
Quantell fick gå på galoppbanan
Caralena fick ett pass på dressyrbanan :)
Quanbell halvt på galoppbanan/hoppbanan
där Emma övade på att sitta still, med lugna händer och rida med knä&vader
som avslutades över cavalettihinder


lilla "Leena"

"Bello" tycker inte om kameran ...

men har udda sovställningar som fastnar på bild ;)



FYI Brunos ben&utslag är utplånade,
så mina förhoppningar är att jag ska kunna
rida honom imorgon :)


Som alla andra söndagar, stack vi in till Barmstedt för lite glass och kaffe
:)
viktigt att unna sig ngt gottigt !
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback