you must immer fight.



En dag som vanligt,
som vanligt även har pendlat upp och ner ...

började super då jag hoppade Quanbell runt 130 :)
det var en speciell känsla att sitta och verkligen känna hoppen och vad minsta lilla handledsvridning
uppmärksammas av hästen (a)
långt om länge fick jag hoppelihoppa min lilla kulspruta.
gick inte så bra i början,
kom underfund med oss båda i mitten för att avsluta på botten igen ...
att kunna rida över 130hinder på en såpass känslig häst och
misslyckas kapitalt över knappt 110hinder på min egen -.-
fabolous ...................

efter ett  snack som utvecklade sig till peptalk med Jan
och därefter samma snack med Cissliss började jag förstå på riktigt att jag är nybörjare
i den tyska miljön - och min sköra/perfektionistiska sinne tar inte tid på sig att anpassa sig och framförallt kunna göra misstag ...


en ny dag, nya lärdomar.
{ett positivt sätt att se på saker är även
ett step up för emma ;)}



ibland har man kul bland morötterna ;P













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback