i will never win this game, without you *




om man bortser från utflippet min busiga häst på det minsta räcket på banan,
så hoppade han oklanderligt, men jag hade ordentligt med tryck så det blev
stundtals forcerade språng, vilket orsakade att han släppte ner bakbenen på en oxer strax efter.
fast jag får väl bara medge att det inte är första gången som han flippar ut och tar sin chans (alltid til höger)
-
så borde inte lägga så stor vikt vid denna händelse utan bara ta nya tag,
jag har ju nått mitt delmål, att rida stabilt i 120
-
så med mer träning och konstant fokusering från framridning/framhoppning -> målgång
ska det väl gå.
även om jag tycker att filmen var lite sisådär så fastnade vi bra på bild ;)

innan det går vidare och kanske blir nästa "innegrej" så var det hos mig ni såg det först,
ganska plain&stilrent schabrak kombinerat med en lite mer out-there-luva :)

{lite nära på vattenmattan men snabb i benen}
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback