dreaming is believing, it's okay not to be okay *



med lite mat i magen och glass i skålen
välkomnar jag denna tisdagskväll.

i förmiddags fick jag hjälp när jag tömkörde den lilla söta Quality ett
innan ridning och han gick bra, fast bäst under ryttare ;)

fick ge söta Rachel ytterligare en chans idag och jag blev glatt överraskad,
hon är inte stelopererad i nacken som vi har fasat :P
riktigt trevlig i galoppen numera!
Fiesta hade jag inte lika bra känsla som tidigare pass,
vet inte om det kan bero att det skiftas mellan ryttare och samtliga rider på sitt vis.
tror även att de smärre stormvindarna som vi bjöds på under eftermiddagen.
slappade lite med min egen häst idag, ett lattjolajban pass på gräsbanan så vart Bruno glad:)




Lite tävlingar är planerade framöver:
klasserna är dock inte riktigt bestämda med det lutar åt



2/10 - 115+125



8/10 - 120



29/10 - 120+130(?!)















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback