lyckliga igår, nu vet ingen hur jag mår *



en ledig dag kan få en att återse allt i ett härligt positivt ljusrosa sken
med mysiga sockervaddsmolnskanter

nej men utan att överdriva så starkt så känns hälsan lite bättre.
dock fortfarande obekvämt tjock i halsen, det låter som om jag
antingen ska brista ut i skratt eller tårar varje mening som sägs -.-

stack ut efter lite stugsittande och red min lilla springare :)
idag var det bra väder att rida i, uppehåll men lagom vindigt.
passade då jag behövde ha dragkedjan uppe för halsens skull.
Han var naturligt framåtriktad
-
tog för sig lugnt och var lös och ledig i nacken.
så det var ju självklart att jag styrde på några av småhinderna som var framme.
Bruno behöll sitt lugn och galoppen innan-efter hinderna :)
OMG vilken fin känsla jag hade idag, ville inte sluta rida
-
men sluta när man är på topp!
en spolning ute på gårdsplan, masserade in benen med Arnika,
lade på hans Shockemöhlefleecetäcke och så fick han lite mat
(havresoppa m tillskott&B-vitamin on the side)

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback