You could be my it-girl *



två hästar var idag,
och ändå är man så "sliten"
fast bägge passen involverade hoppning så fysiskt&psykist prövande, typ.

efter frukosten red jag Balou,
hoppade tillsammans med Bella på Mulle och Felicia på den nya Ukarla
-
då Balou är en väldigt grön 5-åring var det tydliga hjälper följt av tydligt beröm så
vi var inriktade på.
hoppar väldigt trevligt, skön och trygg känsla att sitta på:)

efter lunch körde vi iväg till en pay and jump med
Chanel
Quality
Atlanta
där jag red den sistnämnda.
jag fick en väldigt fin känsla, hon hoppar super,
om än lite långsam i sprången så visade hon positiv inställning!


~

idag vart det bara jag och Bella,
vi fick rida våra hästar innan lunch, lite hoppning för min och Brunos del,
mkt lydnad och tydliga vägar/hjälper
-
hoppningen är det INGET fel på,
men lite het på gröten i början som släppte
efter övningar och jobb :)

utöver min lille heest
red jag Fiesta (den stora läckra fuxen!)
den nya leverfuxen Ukarla (hoppade ngt språng för Magnus med den nya bestlingen och den bestämda damen fick jag på min sida :P - damn hoppningen har hon)
rakbanan med "ångvälten" Greta
och till sist ett joggingpass på ZoeZoe som tagit det lugnt ett tag och det märkte man!
inte det att hon blev oregerlig men det krävdes sin ryttare att få ner henne på jorden och fokuserad.

nu är det fredag imorgon så får se hur jag ställer mig till det faktum att jag snart redan har varit på
plats i en vecka.
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback