You make a grown man cry *



slutade inte i sådär pjåkig tid,
jag red Bruno en kort stund på banan under små regnskurar -.-
han var fiin :)
inte för att jag hade några krav på honom utan ville mest känna att allt
kändes som det skulle - och det gjorde det :)



fick ridit 4 hästar idag,
den väldigt egensinniga, svårmanövrerade, lättstressade och starka Baloubet-avkomman,
får trösta mig med att det gick hyfsat i slutet :P
uteritt på 4-åringen Mulle, goddamn vilken galopp den grabben har :) bara sådär gleed ifrån Bella&Felicia på rakbanan.
tog en skrittur på Tribbiani (Magnus förfrågan)
och sist ett pass på banan på den nyaste Zatini, 10-årigt lite mindre sto.
okomplicerad, enkel och gör det väldigt lätt/roligt för sig själv och ryttaren. Henne sitter jag gärna på igen!


sitter och funderar på om jag ska se färdigt Navy CIS eller gå till sängen ...


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback