Let your soul catch the feeling *

 
 
Munka Ljungby:
120cm A:0 - 0fel 10e plats
 
Väldigt nöjd med rundan, bra galopp och rytm genom hela banan och det märktes att träningen var i färskt minne. Red relativt tufft och låg länge på en färgad rosett, men åkte ner till en vit... dock inte mig emot då bara en rosett är positivt ang rankingen till ToA.
 
 
 
125cm A:1a 0+4fel - första utanför placering.....
Bara att vara den första, absolut första utanför placering och dessutom endast 5 fjuttiga hundradelar från fjortondepriset, är ju icing on the god damn cake.
Gosh och halleda vad besviken jag var på mig själv, kom lite nära in i kombinationen i omhoppningen så Vera räckte inte över riktigt, faen också!!! Öste beröm över min underbara kämpe som med gott mod och spikade öron tog sig runt tre rundor inkl framridning och framhoppning, 99% felfritt. Älskade älskade häst<3
 
 
special treatment.
 
fortfarande kräm i damen efter två välpresterade inte så korta rundor!
också omhoppning:
 
 
{we got the power}
 
och belöningen var självklar!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback