O is for the only one i see *



Stack inom stallet efter lunch för att finna Bruno stående
i hagen ... inte så lycklig ... kom slokörat gående när han fick syn på mig,
in och få lite tidigare lunch, men vi skippade idén om att sätta på honom regntäcket
och ut med honom i stora gräshagen då han hade en vilodag idag. Regnet hade blötat ner honom
för mkt och det var lite för svalt att gå utan täcke i 3-4h till ...

jag&mamma hade kvalitetstid på reayran på Nova,
det kan nog inte undgå någon att jag har haft liite shoppingabstinens under Tysklandsresan,
om än efter civilkläder ^^


nästintill stal ett par Tommy Hilfiger i snygg ljus färg på Spirit

sköna under från Topshop/BjörnBorg

fyndade på Gina, blandat mellan reapris&ordinarie


fantastiskt fascinerande halsband från
"nya" märket 82jewels

~

efter undanflykten från regnet
fick jag ta mig upp till stallet för
ytterligare lite efterlängtad kvalitetstid med
min fyrbenta vän :)
en promenad under tunga moln och sedan
en lång stund med korgens alla borstar


hem och kunna slappna av, väntar nu ivrigt på Trueblood säsong4 episod3
samtidigt som jag sitter med rörda ögon och lyssnar till Chris Medinas hjärtskärande hyllning till sin
hjärnskadade fästmö-fina människor sätter tunga fotspår i tidens sand.

"i´m forever keeping my angel close"
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback