better to be hated then loved for what you´re not


Det blev konstaterat under eftermiddagen att idag var INTE min dag !
Parkeringen vid jobbet var inte skottad och det var 2dm snö över hela ,
inte direkt problem med det ,
stack hem tidigare , men problemet var då att det hade varit någon och skottat hela parkeringen
-
och detta runt Volvon x/
skotta för hand blev det , men kon ingen vart , fick in och locka ut kollegorna så jag kunde
komma iväg och hämta syster som inte kunde komma hem på sitt håll ...
Köra och hämta upp mamma på sitt jobb - fastnade/slirade fast 2 gånger
(varav första gången fick jag hjälp av en äldre man som satt bakom mig
andra gången blev jag förundrad hur egoistiska människor kan vara ...)

Med den mindre braiga dagen var jag inte ens i närheten upplagd för att ta itu med min
lilla pigga påg
-
anyway vi tog en promenad på banan , mkt mkt snö :P
men det var skönt att röra på sig ,
det tyckte säkert han också -
med tanke på att varken han/vi kom ut igår ...

Nu sitter jag här med ett Marabou Premium Dark chocolate&mousse
och Knight&Day i dvdn
-
tycker det låter som en lugn och skön fredagkväll (a)


det kallas tillit<3


















sv: ja, det är ju inte alls långt kvar till jul nu! Jag tycker det här året har gått så otroligt fort! =)

2010-12-17 // 22:38:29
» N

sv: hihi, va fin han är :) va är han för ras och så?



det var ganska mycket strul innan, vi fick låna bil, transporten var fryst och en massa annat. men dte va ju tur att vi kom iväg me tanke på resultatet ;)

tack :D

2010-12-18 // 12:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback