brick&bones can break me -



Stapplande nerför trappan vid 10 och fick i mig en frukost
-
närmre halv 12 fick jag skjuts/hjälp av mor min i stallet ,
vi tog Bruno till ridhuset där jag värmde upp honom på lina , sen åkte täcket
& longerlinan av och Fart fick Bruno :P
Ego/Divan kom fram i honom ... ;)


Efter hemkomst en varm dusch och därefter första besöket utanför huset på nästan en vecka
-
Nova Lund för småinköp och julgransshopping (det senare valde jag och min syster att avstå)
Blev ett axplock av favoritprodukterna från Formula 10.0.6






             + en påse från  innehållande en kamel/rostfärgad baströja ,
           ett par urgulliga raggsockar med stora snögubbar fastsydda :)


Juste , ett täcke till min Vilma , i rätt storlek denna gång x)
(ögonmåttet är inte vad det en gång var)





miiiiniii<3


med fina men urväxta Domanitäcket (:


vilken bild egentligen ... ...
trots mina pr-ryck är bruno fantastiskt snäll<3















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback