hellre mindre&bättre än bättre&sämre


Kraftig julstämning har faktiskt infunnit sig i Skåne, hela Sverige verkar det som ...
Dock gjorde regnvädret/glashala vägarna inte saken bättre ...
-
Ja så lördagens väg till ridhuset med Bruno var mkt bambi-på-hal-is ...
Fruktansvärt obehagligt !
-
Fullt ös i ridhuset , kan ju inte låta bli att fascineras av Pernillas ridning av Wladimir
-
extremt karismatisk och vilket steg sen , tror Bruno låg i lä när det gäller båda punkterna ;P<3
framridningen förlöpte trots en spänd&lurig Bruno
-
men efter lite samlande arbete i lägre form hittade vi vårt arbetstempo och jag fick en riktigt trevlig häst under detta pass , för att inte glömma en häst som verkade tycka det var skönt att arbeta :) inte mig emot då det är såå mkt roligare att sitta på en samarbetsvillig 500kilos"klump" !


Idag bidde det ett skrittpass på den frusna banan , tänkte en tur utanför stallmiljön - men efter att se isbanan till grusväg ... ehm nej !
En tur där blev det iaf och som sällskap en envis isande kall vintervind ... Brrrr


inga bra proportioner på min kropp , men Bruno är slank&fin ^^
miss summer!


Snabbt hem & iordninggörande för glöggparty hos kära farmor
hade som alltid en trevlig eftermiddag med god julmat och roliga samtalsämne

Innan jag fick agera chaufför smet vi in om Hemmakväll och fick med oss några schyssta rullar (:


1week of enjoyment !
-
återkommer med mina väl uttänkta kommentarer ;)












Va duktig du är, headern blev jättesnygg :) Bruno skulle haft en tomteluva på sig, hahaha

2010-12-12 // 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback