i get right back on the horse and i giddie-up


Fastnade framför Rädda Willy i förmiddags,
fin&berörande

Stallet
-
skulle prova Bruno på ytterligare ett nytt bett,
då det kan tyckas dumt då det tidigare bettet från Sprenger fungerade så pass bra,
men tyckte det lät bra och som sagt ingen skada att prova (?)
Anyway, han kändes som han gjort med det förra pelhamet
(Tredelat anatomiskt, detta är helt med tungfrfihet & ska faktiskt vara mildare)
det fungerade inte på honom/mig när vi tog fram bommar
sen om det berodde på bomsaknad under ca 1,5månader från Brunos sida förtäljer inte historien :P
Så det blir att "lämna tillbaka" det och så tror jag att jag håller fast vid det tredelade, hoppas på en liten träning
dock innan jag lämnar pengar för det, då det är på träningarna kockohästen kommer fram ^^

~
[19dagar]
~


(btw Vilma ser verkligt road ut
don't you think??)














Ni är sååå fina :) Vi kommer verkligen att sakna dig när du flyttar till Tyskland. Du är bäst!!!

2010-12-28 // 01:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback