jag börjar tro att vi kan gå genom eld ...


Okej ,
efter att ha hört Oskar Linnros - Genom Eld
två ggr i rad när jag satt mig i bilen
är jag såld.
verkligt gripande&med en tydlig underton
hela första versen passar mig som handen i handsken fyi ;)





Igår blev det invigning av longersystemet
-
till skillnad från endast inspänning så jobbade han med hela kroppen och hittade
ett tempo som han höll sig till , i skritt , trav & galopp :)
´Kommer bli en välanvänd julklapp om jag får säga det själv , dock blir
det väl mamma som blir proffs på användningen :P

Idag kom jag upp till stallet strax efter lunch för att se honom stå och mumsa lunchhö
och precis kommit in , skönt så slipper jag ha dåligt samvete om han inte skulle få komma ut idag ...
Nu är det väl dags att göra sig iordning , frisörbesök på G.


ttys :)
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback