just don't let me dissapear *


Det är ngt speciellt med Mästerskapssporter ,
jag menar kolla på lokala matcher oavsett sport är INGET som lockar mig
men det är väl nationaliteten som slår in just nu :P
faktiskt gör Sverige bra ifrån sig ,
ingen bra början mot Ungern men
tur att de har 2 halvlekar på sig att göra minst oavgjort för att ha semifinal i sikte

Ehfeuro2010.png

Skulle zappat mellan Eurosport men den kanalen ville sig inte ... alltså inget från Olympia for now ...
Ett pass på Bruno i ridhuset , ett modigt uppdrag med tanke på det fruktansvärda underlaget på vägen dit :/
men fram kom vi och det var tomt i ridhuset , väldigt skönt !
Lullade fram och lät honom gå i sitt eget tempo i början, med reservation för inbromsningar :P
därefter satte jag liite press på honom när jag övade på våra imperfekta, men dock genomförda öppnor/slutor
vänstersidan är ju vad den är i samtliga gångarter och jag försöker lista ut vad jag kan göra annorlunda , utan resultat ... alla hästar har ju ett sämre varv så får kanske helt enkelt göra det bästa av det (?)
-
Väldigt lugna öppnor och slutor i traven och fiiin var han :) fantastiskt rolig att sitta på när han verkligen vill göra rätt för sig , eller vill arbeta !
Främst högergaloppen var trevlig att rida i , vänster hade sina "golden moments"
Travade av och lät honom sträcka ut ryggen genom
att länga på tyglarna och jobba honom i väldigt låg form.
Skritta av -> ytterst försiktig hemfärd !


minns denna bilden ;
tävlingen då vi kom underfund med att sadeln
Equipe Extreme, specialbeställd(!), låg utav helvete fel -> skador i ryggen :(
+ gjorde misstaget att klippa hans lugg&man , såg ut som en nörd (a)


BTW

SVERIGE ÄR I SEMIFINAL :D !


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback