just like a pill


 Konstig känsla i hela kroppen idag ,
dels för jag är säker på att jag fått i mig ngt olämpligt (vad vet jag dock inte...)

Fick efter mkt om och men tag i bilen som pappa hade använt sig av idag
-
köraruntletande tillsammans med några snälla arbetskamrater som gav mig skjuts till andra sidan stan
för att hitta pappa på första stället (kanske bra om han har telefonen med sig:P ?!)

Hem och vända för att fortsätta upp till stallet joinade av Din Gata 100.6 där det diskuterades om olämpliga sätt/ställen att ragga , rätt så tillfredställande att höra på x)
Bruno fick sig en vilodag efter gårdagens pass - kommer nog infinna mig i varannandag ridning nu när han ska trappas ner inför vintervilan ...
Lite sådär småt jobbig, stod och skrapade när jag mockade för att gripa efter min jackkrage när jag gick förbi honom ... men humöret vände nog när han fick sig "massagen" vid manken som han älskar (!)

Slutade med att jag sov nästan 2h när jag kom hem - mådde som sagt inte hundra och nu sitter jag här
med lite mat i magen och allmänt anemisk ... nej men vet inte vad jag ska göra och varför jag har en sådan olustig känsla i kroppen ...
Hoppas det försvinner i takt med att mitt välbefinnande sakta återställs.


















» N

fin blogg :D allt bra?

2010-12-11 // 15:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback