look inside , look inside your tiny mind


förutom att fastna framför Rädda Willy2 idag
fick jag agera hårstylist, mest för att prova min nya Volumemaster ^^

Även blev det en tur till Bruno :P
om än lite slirigt att ta sig upp ...

-

Eftermiddagen spenderades på Elgiganten ,
Emma har äntligen beslutat sig för vilken telefon
jag ville ha , helst inte en för dyr , då jag inte denna gång kan använda abonnemang
utan att kanske tvingas betala en j**la massa avgifter när det gäller telefontrafiken från Tyskland
...

Hämtar den imorgon då den tydligen har gått som smör ...


Sony Ericsson Xperia X8

Dock är det i den tråkiga vita/mörkblåa ...
tur att man kan köpa extra skal :P

Anyway
en liten låt på kvällskvisten

Lily Allen - Fuck You













» N

sv: min jul var super :D var din?

2010-12-29 // 15:46:55

hahaha ja klart som fan! det var fett mycket lönt!!!! ;) nepp en 3gs. 4.an är ju pissedyr haha

2010-12-29 // 16:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback