my god, amazing that we got that far *


Snabbt inlägg då maten står på bordet ,
köldknäppen har nästan gjort mig knäpp ...
fan -20 när jag vart i stallet :o !
Helt galet och inte nog med det så tog jag en tur på Bruno i ridhuset
som hör och häpna var liite varmare än utomhus !
Superfint gick han idag, inga komplicerade krav utan mest att se till så att han gick i form
och my god det gjorde han verkligen , var oväntat ledig i sidorna och gick fram i ett friskt tempo
samtidigt som han var lätt att samla upp :)<3
tror han har börjat anpassa sig till "varannandagridning"

sista dagen på jobb imorgon ...
känns vääldigt konstigt :s ...
underbara kollegor gör så himla mycket !


inte riktigt som jag ville få den till ... alldeles för blå jacka ^^ !














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback