om du aldrig provat hur kan du då vara säker ?


med så mkt folie i mitt hår att jag garanterat hade
varit strömförande så fick jag äntligen
ljusa slingor och trots att mörka toningar gång på gång
satte sina spår blev det verkligen över förväntan , både för mig och
frisören (!)

Öppnat&provat/använt varorna från nelly.com och den
långa koftan är superskön , även den stickade västen är nice
SVEAväskan får sitt användningsområde inom transport
och Humanity armbandet med ledorden "Sow love" talar för sig själv.

-

alltså nästsista dagen på året ...
vad ska man bjuda på för saftiga detaljer inför nyår ??

Ohja , kanske att jag till motsatsen av mängden av 20åringar Sverige runt
inte kommer fira det ute på ngn flaschig klubb , utan trevlig , dock formell middag ;)
hemma ... that's right , jag känner att det är det jag vill , fira det nya året
med de jag älskar mest.
för vem vet hur det ser ut nästa år ??
anledningen till min argumentation kan förklaras nästa år :)



















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback