Spånig eller inte , det ska skyddas ;)


Helmets on its way:


första riktiga tävlingshjälmen , värd sina pengar oh yes !
stilren, klassisk, snygg ja allt.
Blev vardagshjälm efter en uppgradering
& efter 4-5år fick den kasseras.



haha vet inte vad jag ska börja, tycker egentligen inte om den när jag ser den nu.
(typ, vad var det jag tänkte?!)
men under Falsterbo -07 (?) lanserades den och jag blev en av de första att äga en sådan,
kanske lite det som gjorde det ...
Hade den tills nästa Falsterbo, då jag reklamerade den efter mkt om och men
och fick tillbaka pengarna



El favourite!
Som sagt det blev en beställning på denna efter hjälmen ovan.
Betydligt mkt dyrare, men jag kände att det var den värd.
Lite trist att det har blivit en sån explosion av de hjälmarna, samma som Freejump Soft'up ...
Men vafan, jag älskar min hjälm och har bara +++ att ge så betyder det att folk
kan komma att köpa denna toppenhjälm så varsågod :)












Den sista hjälmen är riktigt snygg och ser lite klassisk stilren ut. Jag gjorde ett liknande "misstag" att jag köpte den första GPA Speed Air hjälmen som kom till Sverige den svarta med silver, liksom basic. Men insåg sen att jag inte är den typen utan lite mer stilren. Den hänger på en krok här hemma o används bara under sommaren.

Annars gillar jag min Charles Owen Ayr8. De passar alltid.



Sv: Haha, jag köpte två täcken till mig själv i julklapp. Ett till tävling o ett ridtäcke. Men äger ingen häst ju men täckena var snygga:) haha. God Jul på dig!

2010-12-23 // 15:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback