this time , don't need another perfect line


nu är det ju faktiskt bara 5 dagar till julafton
-
kunnat undgå någon ??

nja, julgranen klädd sedan länge (a)
med julklappar under med rim på samtliga (very flitigt i know!)
julskinkan färdig , julgodis på ingång , vissa för andra gången :P
hmm vad är det mer som behöver fixas ?? ...
"juloutfiten" kompletterades idag också -
vi vågade oss till Nova - en liten tur där så fick jag äntligen tag i något rött&fint
(jag har varit helt inne på att hylla julens färger i år men att hitta röda outfits som kräsna jag gillar har varit en utmaning)
+ att vovvarna fick varsin tomteluva :) så söta !

Bruno fick ett halvtomhalvt longeringspass på banan ,
mest för att han skulle få röra på sig
men han ville mer än så :P
ville han inte rulla sig så brallade han och blev förnärmad när jag återfick "kontrollen" över situationen
awh men tror att det låter värre än vad det var , men anyway så var han pigg och glad så det ska bli kul att sitta på den busen imorgon ;)

















» N

sv: okej, va gör ni tillsammans ? :D

hahaha, men typ ;) men det var det värt nu i efterhand ;) :D

2010-12-19 // 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback