try and look aside


Tyckte att det var ganska obehagligt att ta sig upp till stallet igår,
det blåste så att jag knappt kunde se vägen och den närmsta biten till stallet var det
 drivor vilket smalade av vägen
...

Igår var det som tur var ett hyfsat väder och Bruno hade varit ute på förmiddagen ,
men släppte ut honom under tiden jag kämpade mig igenom stalltjänsten
-
Vi hade en liten mysstund men han verkade märkbart trött på att "bara stå inne" :P
men idag blir det bättring , en lätt tur i ridhuset mest för att han ska få göra av med lite energi
och så mkt jag klarar av ...

Sen blir det som förståeligt ingen tävling i helgen - vilket innebär att vår sista tävling blev två 4-felsrundor
i Sydslätten . Mkt bra med facit i hand :)
Känns konstigt att inte tävla mer dock ...
I Sverige iaf ;)



Liten bit av Christmas Wanting List ;
[hör och häpna det är hästgrejor;)]
* Ett Label Zone täcke
* Kotskydd
* Pessoa Longeringssystem




det var nog allt for now
Snart en försiktig biltur till min pojke , hoppas vädret håller i sig !

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback