what i'm not i wont be


En Varma Koppen Äpple&Kanel och en bulle med ost ,
kvällen är räddad.
Skulle jobbat på mina rim till julklapparna , men glömde jag inte
fusklappen på jobbet ?!

Ett välbehövligt pass på Bruno idag , fick använda ett dressyrspö för att väcka latmaskens förmåga att förflytta sig jämte långsidan :P därefter skötte han sig och gick väldigt bra , sånär som stelopererad i vänstersidan ...
Antagligen ett projekt som jag Inte har kunnat lösa på ett pass - på god väg dock (:
Fick berättat om mina framtidsplaner för stallinnehavarna , när de äntligen var i samlad trupp och de verkade tycka att det lät bra + att Tobias var liite imponerad (verkade det som på tonfallet) att jag fixat ett sådant "tryggt" jobb alldeles på egen hand , och inte med hjälp av släkt ... [som jag hade tänkt använda mig av vid ett tidigare skede]


 Vi framför datorn (me&thetiggingdogs) säger godkväll och återgår med entuiasm till Top Model Cycle15
& bullen.


seems like ages ago













 



Vilken fin häst du har! :)

2010-12-11 // 02:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback