dit dom andra går



Och vad har nått Skåneland om inte SNÖ ?!
Usch & Pi & Blä i mängder !!!
Kunde det inte vänta sådär 3 veckor ??
Tills tävlingssäsongen offentligt är slut ...
(typ)


Och inte vågar jag ge mig iväg till stallet själv ...
Sitter här och väntar på morsan och försöker roa mig själv med ett segt internet, lussebullar & en smoothie från Chiquita
-
Extrapris är bra ;)
Dock ngt som är efterlängtat i dessa mörka tider är lussebullar & ljusstakar i fönsterna ,
ngt som verkligen skänker glädje och lugn :)

Und Emma har ett i-landsproblem , om hon ska ha sitt silvriga swarovskipannband till den bruna luvan/marinblåa AS schabraket , eller om jag ska ha det crystalfärgade pannbandet ist ?? Hmm , tål att experimenteras med i stallet , tur att man har en tålmodig häst som väger upp sin ägares obeslutsamma sida (a)

Om man ser på dmi.dk så ska det vara uppehåll under lördagen , hoppas hoppas att det stämmer (!)
Personligen förlitar jag mig mer på danska väderprognoser än Sveriges , då södra Sverige riktar sig till Sthlmsområdet ... Drygt och okorrekt !
[hoppas det inte bara är jag som tkr det är fullkomligt irriterande ??)







okej snö är fint , när det får ligga och när man kan använda det
i fotografering ;)










Vilken mysig bild :)

2010-11-20 // 15:16:43

Hoppas tävlingen gick bra idag! =)

2010-11-20 // 16:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback