do you ever feel like a plastic bag ??



Efter en trevlig helg var det bara att konstatera att man INTE kan
komma undan måndagar ... Tyvärr (!)
-
Jag är allvarligt trött på bloggen just nu , eller så var det hela blogg.se som gjorde att varje gång
bilder skulle laddas upp så kom symbolen upp -sidan kan inte visas-
Snacka om drygt  "/

Kommit fram till att regniga&blåsiga dagar så skulle cykelturer under tidspress bannlysas ...
Där trampade jag frenetiskt för att hinna med 16.45tåget men jag kom liksom ingen vart ...
(stallfärder in the past gör sig påminda...)

Men hem kom jag , får väl för en gång skull säga att det var tur att tåget var liite försenat ;)
första och sista gången jag uttalar mig så om Skånetrafiken (!)

En snabbvisit till ett stall som låg inbäddad av mörker och regnmoln ,
Bruno vart liite sur för att de började fodra :P men han fick ingen mat ...
Så går det när ägaren inte parerar in tiderna perfekt !

Åhja han blev nog glad att boxen blev ren och han blev borstad/masserad och slutligen/äntligen fick komma in och dyka i krubban :)
(fick lägga i ett par extra morötter)


Btw måste ge comeback-bandet Take That en eloge , fina låtar på det nya albumet och en riktigt fräck design !


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback