how wonderful life is when you´re in the world


Snö snö & mera snö !
[alla snöfantaster Varsågoda]
Själv tycker jag att det hade kunnat vänta tills mitten av December ...
Fint över julhelgen liksom -.-

Bruno tyckte iaf att det var Underbart att komma ut ,
gick upp på en kulle och ner igen ->
när den begaistrade hästen kastade sig på den knappt snötäckta marken
för att rulla sig ... För att sen fara upp och glo på mig under lugg
-
antagligen för att jag höll honom på en kort lina (av erfarenhet ...)
när han väl rullat färdigt
-
Men fast min häst är crazy så är han mitt allt .
Det går inte att ta miste på hans glädje , speciellt när det är vitt ute ,
dock så hade det inte varit såå illa om han kunde tona ner det liite grann när det är halkigt på grusvägarna ;o




















wow vilken cool bild det är:)

superfin blogg!

2010-12-13 // 11:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback